11. ledna 2013

Candy caviar

Velmi jednoduchý, ale zároveň zajímavý styl, který se jmenuje caviar nails (název je nejspíše zřejmý). Přejdeme rovnou k věci, použila jsem 2 vrstvy laku essence - naughty and pink! a na jeden nehet jsem si ihned nasypala perličky, které jsem koupila v Claire's. Celý název je Nail pearls manicure set. Balení obsahuje i malý trychtýřek, takže je lepší si sypat perličky nad nějakou nádobou. Pak pomocí trychtýřku nasypete zbylé perličky zpátky do lahvičky. Aby všechno drželo na nehtech tak jak má, dala jsem přes perličky ještě top coat.

Caviar nails

A jak dlouho mi perličky vydržely? No abych pravdu řekla, tak na okraji nehtu se mi pár perliček už za několik hodin vytratilo neznámo kam (nejspíš jsou ještě někde na podlaze po pokoji). Zbytek držel dobře, ale nedělala jsem s tím žádné domácí práce jako třeba mytí nádobí. Navíc jsem nehty asi za 3 dny měnila, takže perličky neměly asi ani dostatek času, aby se odlepily a odkutálely. Odlakování šlo trochu hůře, lépe řečeno skoro vůbec, spíše jsem to musela odrolit a oškrabat.

Claire's - Nail pearls

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :)