2. dubna 2013

Essence - Guerilla Gardening

Kosmetická značka Essence pro nás připravila další limitovanou edici, která by se měla objevit v obchodech v květnu 2013. Barvy jsou hodně jarní a květinové, ostatně podívejte se sami :)

Nail polish
01 I'm the moss, 02 plant the planet, 03 mission flower, 04 floral glam
Essence - Guerilla Gardening 
Essence - Guerilla Gardening

Essence - Guerilla Gardening

Essence - Guerilla Gardening

Eyeshadow
01 garden up!, 02 my piece of land, 03 plant the planet
Essence - Guerilla Gardening
Essence - Guerilla Gardening
Essence - Guerilla Gardening
Eyebrow mascara
01 garden girls, 02 my piece of land

Essence - Guerilla Gardening
Essence - Guerilla Gardening
Lip cream
01 mission flower, 02 floral glam
Essence - Guerilla Gardening
Essence - Guerilla Gardening
Cream to powder blush
01 mission flower, 02 floral glam
Essence - Guerilla Gardening
Essence - Guerilla Gardening
Nail effect powder
01 I'm the moss, 02 mission flower
Essence - Guerilla Gardening
Essence - Guerilla Gardening
Essence - Guerilla Gardening
Essence - Guerilla Gardening
Nail art multi effect brush
01 sweep is sweet
Essence - Guerilla Gardening
Hair-ties
01 guerilla girls
Essence - Guerilla Gardening

5 komentářů:

  1. Barčí, máš nějakou zkušenost s Eyebrow mascara? Jestli to udělá to, co má? :D
    Nebo jsou to vyhozený peníze... já bych to na svoje obočí zužitkovala, než zbytečně plácat tužku, stín a blbnout se štětcem :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mam jen zkušenost. když mi to dávali v Institutu. Vypadalo to docela hezky, takovej gel, nenabarví ti to to obočí tak výrazně mi přijde. Ale prej je to dobrý používat jen pro obočí, který je samo o sobě hezky vytrhaný, protože tim nic nedokreslíš, ale jen zvýrazníš to svoje :)

      Vymazat
  2. Hmmm stálo by to za hřích :) než ho barvit barvou

    OdpovědětVymazat
  3. No já mám zálusk na gumičky a tu tvářenku :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj :) já jsem zkoušela ten pudr a je to opravdu zajímavé :)
    Nikkiroses.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)