4. dubna 2013

Essence - Hair dye powder

Takže po čase zase přicházím s recenzí a tentokrát jsem si vybrala barevný prášek na vlasy od Essence.

Essence - Hair dye powder
Hned, co jsem tento produkt viděla, jsem si řekla, že to musím vyzkoušet. Vlasy mám momentálně udělané ve stylu ombre, takže se mi takováto věcička docela hodí. Pojďme se podívat na použití. Prášek je vlastně něco ve stylu křídy. Viděla jsem už pár tutoriálů, jak si s nima vlasy barvit. Na této křídě není nic složitého, díky tvaru nádoby se hezky "natírá" (naplácává, nandává - fakt nevim jak to říct) na vlasy. Nádobou prostě přejedete po vlasech a barva na nich ulpí. Na obalu píšou, že je lepší vlasy ještě přelakovat, s čímž souhlasím, protože jinak mi přijde, že prášek opadává zase pryč. Trochu asi bude barvit oblečení, takže se nedoporučuje nosit ho zrovna k bílému oblečení, ale vše se dá prý vyprat, tak uvidíme, protože ho mám už na svých bílých kalhotech :D Odstranitelný je prý normálně šamponem.

Essence - Hair dye powder
Jak jsem říkala - mám zrovna ombre vlasy, takže mi to na blonďatých koncích celkem hezky vyniká. Nevim, jak by se to chytilo na ty tmavé vlasy, to jsem nezkoušela, ale někde na internetu jsem viděla fotku a vypadalo to, že je to vidět i na tmavších vlasech :)

Essence - Hair dye powder
Samozřejmě je to spíš jen taková věcičky ze srandy, pochybuju, že to bude kdovíjak držet, ale myslim, že na léto nebo na víkendové večery je to fajn :)

5 komentářů:

  1. na kolik tě to přišlo?.:)vypadá dobře.:)

    http://evzuu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsem si tím teď úplně jistá, ale myslim, že něco kolem 80 Kč :)

      Vymazat
  2. Páni tak o tom slyším poprvé :) Moc hezky si výrobek zrecenzovala :) jsem novou čtenářkou ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento produkt je pro mě neskutečnou zajímavostí:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)